El divendres 2 de setembre es va obrir el termini de presentació a la segona convocatòria d'ajudes del Programa Kit Digital adreçada a petites empreses, microempreses i persones en situació d'autoocupació d'entre 3 i menys de 10 empleats, amb domicili fiscal ubicat al territori espanyol, corresponents al Segment II de les bases reguladores del Programa Kit Digital.
Per a aquesta convocatòria, l'import màxim d'ajut o bo digital per beneficiari serà de 6.000 € i amb ell les pimes podran adquirir les solucions de digitalització per a 12 categories (anteriorment eren 10, s'han afegit les categories de Presència Avançada a Internet i Market Place ) que es mostren a continuació juntament amb els imports màxims d’ajut per categoria.
- Lloc Web i Presència bàsica a Internet: 2.000 €
- Comerç electrònic: 2.000 €
- Gestió de Xarxes Socials: 2.500 €
- Gestió de Clients: 2.000 € (inclou 1 usuari)
- Business Intelligence i Analítica: 2.000 € (inclou 1 usuari)
- Gestió de Processos: 3.000 € (inclou 3 usuaris)
- Factura Electrònica: 2.000 € (inclou 3 usuaris)
- Serveis i eines d'Oficina Virtual: 250 €/usuari (fins a 9 usuaris)
- Comunicacions Segures: 125 €/ dispositiu (fins a 9 usuaris)
- Ciberseguretat: 125 €/dispositiu (fins a 9 usuaris)
- Presència avançada a Internet: 2.000 €
- Marketplace: 2.000 €
Els passos que cal seguir per sol·licitar l'ajut són els mateixos que amb les primeres convocatòries:
- Registrar-te a Accelera pime i realitzar el test d'autodiagnòstic per comprovar el nivell de digitalització de la teva empresa.
- Consulteu el catàleg de solucions digitals del Kit Digital.
- Sol·licitar l'ajuda del Kit Digital a la seu electrònica de Red.es completant el formulari. (el termini finalitza el 2 de setembre de 2023)
- Triar una o diverses solucions que millor s'adaptin al teu negoci.
- Signar un acord de prestació de solucions digitals amb els agents digitalitzadors que implantaran la solució.
Leer noticia en castellano
Noticies relacionades