El centre tecnològic Eurecat ha desenvolupat una nova aplicació que fa recomanacions personalitzades basades en intel·ligència artificial per a la promoció d’hàbits de vida saludables per a persones grans i que s’implementarà per acompanyar l’envelliment actiu i l’atenció a les persones dependents.
L’aplicació Carpe Diem Virtual Coach fomenta hàbits saludables en les persones grans i es posarà en marxa al Maresme, per millorar el benestar de les persones grans també des d’un punt de vista preventiu.
L’aplicació ha estat desenvolupada per Eurecat en el marc del PECT de Mataró-Maresme “Ecosistema d’innovació per a les ciutats cuidadores”, en el que participa a través de les unitats tecnològiques de Salut Digital, Big Data & Data Science, Nutrició i Salut i Consultoria. El projecte està coordinat per l’Ajuntament de Mataró i compta amb la participació de la Fundació TecnoCampus, la Fundació Hospital de Sant Jaume i Santa Magdalena, la Fundació El Maresme i el Consorci Sanitari del Maresme, que com Eurecat desenvolupen operacions pròpies en el marc del PECT. També compta amb el suport del Consell Comarcal del Maresme i de la Fundació TIC Salut Social.
Leer noticia en castellano