Adam - Data Center, proveïdor de centre de dades neutral amb capacitat de donar solucions de #DataCenter, #IaaS i #Connectivitat, ampliarà el CDP que disposa al Parc Tecnològic del Vallès de Cerdanyola amb la implantació duna cinquena sala amb una capacitat superior a 100 racks i ½ MW.
Per això ha instal·lat - 2 nous grups electrògens de 780 kVA, que se sumen als 6 actuals ja operatius; i 4 equips de fred de 106 KW amb prestacions #freecooling que se sumen als 2 UPS de 550 KW i els sistemes d'extinció NOVEC 1230.
Aquest conjunt tècnic d'última generació dotarà els seus clients actuals i potencials del més avançat i eficient entorn existent a la Regió Metropolitana de Barcelona per a la ubicació de les seves infraestructures IT.
Leer noticia en castellano
Noticies relacionades