El 15 de març l'Entitat Pública Empresarial Red.es va obrir la primera convocatòria d'ajuts del Programa Kit Digital. Les petites empreses d'entre 10 i 49 treballadors interessades ja poden sol·licitar el seu bo de 12.000€ a la seu electrònica de Red.es. El termini finalitza el 15 de setembre o fins que s'acabin els fons. (+Info)
Per demanar l’ajut, les empreses han d'estar registrades a l'àrea privada d'Acelera pime, haver completat el test d'autodiagnòstic, consultar el catàleg de solucions disponibles, escollir-ne una o diverses, i, finalment, sol·licitar l'ajuda a la seu electrònica de Red.es.
Un cop es concedeixi l'ajut, caldrà accedir al Catàleg d'Agents Digitalitzadors i seleccionar aquell(s) amb què vulguin desenvolupar les solucions digitals.
Entre els més de 3.600 Agents hi figura el següent membre de la Comunitat 30Virtual:
Cloud Comunicacions S.L.:Ofereix solucions en les categories següents:
- Comunicacions Segures:
- Protecció de les dades de l'empresa davant d'atacs de Ransomware i altres amenaces de seguretat, com ara atacs de Phishing, Malware, DDoS (denegació de servei), etc. Analitza tots els fitxers descarregats d'Internet mitjançant un motor de Sandboxing que decidirà quins fitxers estan lliures d'amenaces per mantenir una xarxa segura.
- Protecció dels accessos remots amb la implementació de connexions segures a través de SSL-VPN amb xifratge fort extrem a extrem.
- Realització de registres de connexió de tot el trànsit cap ai des dInternet, per obtenir visibilitat del que està succeint en tot moment.
- Protecció dels dispositius mòbils de la teva empresa perquè facin connexions segures a l'organització i mantenir la privadesa de les dades.
El preu de la solució (SENSE IVA) per a empreses de qualsevol sector des d'1 a 49 empleats oscil·la entre 300€ i 4.000€
- Ciberseguretat
- Control de l'accés a la xarxa, evitant l'accés no autoritzat a les dades de l'empresa mitjançant polítiques d'accés i segmentació de la xarxa.
- A més, es protegirà l'empresa amb solucions Anti-malware i Anti-Spyware, així com solucions de protecció del correu electrònic Anti-Spam i Anti-Phishing.
Preu de la solució (SENSE IVA) per a empreses de qualsevol sector des d'1 a 49 empleats oscil·la entre 300€ i 4.500€
Leer noticia en castellano
Noticies relacionades